Kontakt

Masz pytania?

Zadzwoń lub napisz.

Pomożemy Ci dokonać 

właściwego wyboru.

 

502-702-454

502-703-045

kontakt@elektrosektor.pl

Masz 30 dni na

zwrot towaru!

 

Sposoby wysyłki

Paczkomaty

             

Kurier GLS 

             
                 
Odbiór osobisty               
Producenci

 

 

 

 

 

 

 

 

Bezpieczne płatności

Partnerzy

Reklamacja towaru

Reklamacja produktu

 

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Klienta jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną.

Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

Złożenie reklamacji może nastąpić w okresie 2 lat od daty wydania Przedmiotu Klientowi i mieć następujące formy:

- mailowo na adres sklepu: kontakt@elektrosektor.pl

- listownie na adres siedziby firmy:

KM Sektor s.c.

ul.Cytrynowa 1

60-185 Skórzewo

W opisie reklamacji Klient powinien podać następujące informacje:

- opis przedmiotu reklamacji z podaniem rodzaju wady i daty jej wystąpienia

- wybór jednego z dostępnych żądań:

  • doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny 
  • odstąpienie od Umowy Sprzedaży jeśli wada jest istotna

Jeżeli Sprzedający bez zbędnej zwłoki i niedogodności dla Klienta nie usunie wad lub też Przedmiot był już wymieniony na nowy, a mimo to wada nie została usunięta to Klientowi przysługuje prawo żądania

  • obniżenia ceny
  • odstąpienia od Umowy Sprzedaży

Kupujący nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży jeżeli wada jest nieistotna

Koszt wymiany lub naprawy, jak również koszta dostarczenia Przedmiotu do Sprzedawcy ponosi Sprzedawca.

Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do Reklamacji w terminie 14 dni. przekroczenie tego terminu jest jednoznaczne z uznaniem żądania Kupującego.

W przypadku uznania reklamacji i wymiany/naprawy Przedmiotu, Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym w celu ustalenia szczegółów dotyczących odesłania Przedmiotu do Sprzedawcy oraz nadania numeru RMA Reklamacji.

Kontakt może mieć formę telefoniczną lub mailowo na adres podany przy złożeniu zamówienia.

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl